Tack för mig!

Har ni saknar mig? :)

I så fall får ni fortsätta med det. Det kommer tyvärr inga fler inlägg från mig. Jag har funderat lite fram och tillbaka hur jag ska göra med min fortsatta bloggkarriär ;) och kommit fram till att jag inte vill dela mitt liv med andra. Har funderat på om jag kan fortsätta skriva ändå men inte så privat men kommit fram till att jag då inte vet vad jag ska skriva. Så därför säger jag tack och hej från och med nu!

Kram, och tack för att ni var med mig den korta stund jag bloggade!

Kommentarer
Postat av: Torine

Åh va tråkig du är,men jag förstår dig ,men det var kul att följa dina dagar nu när du inte är på jobbet.kram på dig

2009-01-29 @ 21:29:04
Postat av: Sofie L

Så synd! Du skriver bra! Men jag förstår dej. Ha det så bra och tack för rolig läsning.

2009-01-30 @ 09:15:52
Postat av: Inger LP

Jättetråkigt att Du slutar men jag kan förstå Dig. Sköt om Dig och kramar till Love.

2009-01-31 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0