Sovmorgon

I dag gav Love mig sovmorgon. Han vaknade visserligen klockan 6 när A gick upp men lyckades somna om och sov fram till 7.30. Det verkar som att magläge är det nya nu. Nästan alltid vänder han över till mage. Men det är kanske inte så konstigt, hur skönt är det egentligen att ligga på rygg och sova? Jag klarar det i alla fall inte. Men lite nojjig blir man allt när han ligger på mage. Men han borde ju vara så pass stark så att han orkar lyfta upp huvudet om det skulle bli för jobbigt. Nu sover han lite fömiddagsvila - på mage förstås. :)

Annars händer det väl inget speciellt i dag. En långpromenad i eftermiddag ska vi i alla fall ta oss ut på.

Nu ringde precis veterinären, 9.15 i morgon bittit ska Legolas få somna in. :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hon är snart 4 månader, så jag hoppas att det är så :) allt bra med er? Kram

2009-01-15 @ 13:58:35
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Therese

Malin - då ska du allt se att det snart går över. Ja då, här är allt bara bra!

2009-01-15 @ 14:21:42
Postat av: anja

så tråkigt att legolas inte blev bra... alltid lika jobbigt att ta bogt ett djur... ta hand om er! / anja

2009-01-16 @ 01:04:56
URL: http://pandii.blogg.se/
Postat av: anja

ta bort ska det naturligtvis stå... tangenterna vill inte med mig alltid..

2009-01-16 @ 01:05:50
Postat av: Sofie L

Beklagar ang Legolas

2009-01-17 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0