Söndag

Jahapp, då var det söndag redan... Sov fram till 8.45 - det var skönt att få sova ut lite. Andreas & Love har åkt i väg på babysim själv, kul för dom att få göra nåt själva och skönt för mig att få lite egentid. Tittar lite på slalom samtidigt som jag surfar runt på lite inredningssidor och plockar i lägenheten. Behöver ta mig en tur upp till affären och handla lite också. 

I morrn är det BVC, och som jag har längtat den här gången. Sedan sist vi var det (en månad sen) har ju Love enbart ärit mat på dagtid så det ska bli spännande och se om det gjort nåt resultat på vikten. Han ligger visserligen helt ok med men det gör inget om han går upp lite mer med tanke på hans längd. Samtidigt bävar jag lite för besöket eftersom det är dags för vaccination nr 2. Stackars liten blev så himla ledsen sist. Hoppas det går bättre i morrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0