Love + mamma = sant

I dag när jag skulle lyfta upp Love ur matstolen så sträckte han upp sina armar mot mig. Det känns på nåt sätt som en lite bekräftelse på att han gillar mig. Eller så ville han helt enkelt inte sitta kvar. :) Fast jag tror att han tycker om sin mamma! :)

Jag längtar så enormt till den dagen då han kan uttrycka sina känslor. Förhoppningsvis kanske han nån gång säger att han älskar mig. Samtidigt vet jag att det kommer en dag då mamma inte är lika populär, men den dagen förtränger jag.
 
Mamma älskar Love i alla fall, nåt så enormt mycket så det är inte sant. Trodde inte man kunde ha så mycket känslor i sin kropp. Han är det bästa som finns och jag är så tacksam att vi fick just han. Han kunde inte ha blivit mer perfekt. Lille grisefisen min!!

Kommentarer
Postat av: Alex

om jag får gissa så är du en super bra mamma!

2009-01-15 @ 15:33:04
URL: http://blogg.alarsson.se
Postat av: Malin

Ja, det är helt otroligt att man kan älska SÅ mycket :)

2009-01-15 @ 16:16:58
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0