Katt

Legolas verkar inte bli bra. Han blir bara sämre och sämre. I morrn har vi telefontid med veterinären igen, hoppas hon har en sista lösning. Annars måste han tyvärr få somna in fortast möjligt.

Detta faktum har gjort att jag börjat tänka på kattköp. För katt har vi alltid haft och det tänker jag inte leva ut. Andreas vill ha hund men jag tycker att det räcker att ha Smilla här 2 gånger i veckan. Tillräckligt med jobb för mig. Jag skulle så gärna vilja ha en rex, devon eller cornish spelar inte så stor roll. Vad skulle ni tipsa om för katt ras annars? Rexarna är ju väldigt sociala av sig så i så fall får man nästan skaffa 2.


Kommentarer
Postat av: Sara Hedenström

En helig birma eller en norsk skogskatt skulle jag vilja ha =)

Hoppas att det går bra med eran katt, håller tummarna!

2009-01-15 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0