Huset

Det går inte en dag utan att jag tänker på huset. Hur jag vill inreda det och vad man vill köpa. Tyvärr är man inte gjord av pengar så renoveringen lär ta tid om vi ska kunna spara ihop pengar till det mesta. Övervåningen ska i alla fall fixas direkt.

I det här allrummet ska det byggas en vägg så att Love får ett eget rum på samma plan som vi har vårat. I den andra delen av allrumet blir det myshörna/datahörna. Tanken är att vi ska sätta in en braskamin här. Tanken ska målas vita, men bjälkarna får tillsvidare behålla sin färg.



Köket är väl också ett projekt som ska göras ganska snart, varför kanske ni förstår när ni ser bilden? :)


Kommentarer
Postat av: Challe

Vadådå? Orange är väl snyggt? ;)

2009-01-13 @ 15:05:21
Postat av: Aram

Åh! Vet att det kommer bli så fint när ni börjar dola i det nya huset...! Som sagt ser fram emot det jag oxå=)

2009-01-13 @ 23:34:24
Postat av: Therese

Nej du Challe, orange är väl inte riktigt min grej. Men hade du frågat mig för en så där 11-12 år sen så hade det helt klart funkat. Då skulle jag ha allt i orange. Till och med min framtida bil skulle vara orange.



Kul att Aram att du tycker att det ska bli skoj. Inredningstips är allt välkommet vet du.

2009-01-14 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0