Helt slut

När jag var till veterinären med Lego så var Love med mormor på Bergvik så när jag var klar åkte jag dit och mötte upp dom. Tog en sväng på IKEA. Herregud vad saker jag vill ha när jag flyttar.... Sen blev det lite klädshopping till mig. 2 tröjor & en kjol + en tröja som jag ska få av mamma i födelsedagspresent. Det var inte illa för att vara jag... Senaste plagget som köptes till mig var nog i somras.

Nu har vi precis ätit kött & klyftpotatis med Andreas hemmagjorda sås.... Mums! Love har somnat och jag ska lägga mig i soffan och slö titta på Let's Dance. Men först ska jag gå och fixa gurkan & morötterna. Grönsaksdipp i kväll! För det räknas inte som godis va? Nej för i så fall syndar jag. Har bara ätit godis på lördagarna sedan nyårsafton. 16 dagar har jag klarat i alla fall!

Trevlig helg kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Inger LP

Stumpen är väl för go´, det lilla leendet som kommer gör att man smälter. Såg nog hur det lyste i dina ögon "vill ha, vill ha", när vi möttes på IKEA. Nej då skojade bara men nog vill man köpa nytt till våren. Hoppas vi ses snart igen. Kram

2009-01-18 @ 13:30:04
Postat av: Zandra

Hej Therese! Kul att du bloggar! Ska absolut följa din blogg =) Ser att ni köpt hus, gud va kul! /Zandra

2009-01-21 @ 08:54:46
URL: http://mammadee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0