Gomorgon fredag

I dag är det fredag, jag älskar fredagar. Så himla skönt att veta att hela helgen ligger framför en och att man har lite extra tid att umgås på. Jag har aldrig tidigare haft nån speciell helg känsla eftersom jag i alla år jobbat oregelbundna tider med jobb i stort sett varannan helg. Men nu när man går hemma är det skillnad eftersom helgen är enda lediga tiden tillsammans med Andreas.

I helgen har vi väl inga större planer. I kväll är det innebandy match. Love & jag ska faktiskt med. Det blir en lite prövning för att se om han klarar av lite förändringar nu när man fått så bra rutiner på kvällen. Julafton gick ju jätte jätte bra så vi får ju hoppas på det samma. På söndag är det babysim också....

Nu ska vi äta frulle och sen blir det långpromenad...

Ha en bra fredag kära läsare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0