Gåstol

Jag har under en längre tid tänkt köpa en gåstol till Love. Varför det inte blivit av det vet jag inte. Var in till Karlstad i förra veckan men där var de slut överallt. Har även kollat blocket.se men inte hittat nån som var tillräckligt fin. Jo, en hittade jag men när jag mailade på den visade det sig att den precis hade blivit såld. Och i går fick jag reda på att en i föräldragruppen köpt den.... :)
Men så i går eftermiddag kom den in en ny annons på blocket så nu har han äntligen fått en gåstol. Vi har testat den här på förmiddagen och Love verkar älskar den. När jag dammsög gick han efter mig hela tiden. Nöjd är han också så förhoppningsvis kan jag spara min onda rygg lite i alla fall!




Nu har jag precis fått Love att somna. För andra förmiddagen i rad somnade han i sin egen säng, förhoppningsvis är vi snart borta med vaggandet på dagen också. :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

GUD VILKEN GODING :O)

2009-01-14 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0