Äntligen BVC

I dag är det äntligen dags för BVC, som jag har längtat den här gången. Självklart berättar jag mer i eftermiddag när vi varit där.

Nu har precis Love somnat så jag ska passa på att greja lite här hemma. Har tänkt fixa i ordning en lista på saker som ska säljas innan flytten. Vi har en del möbler som vi tyvärr inte får plats eller som vi inte vill ha med när vi flyttar. Klädkammaren ska även rensas och den här gången ska jag slänga allt som jag inte använt senaste året, man tror liksom att man nån gång kommer att göra det men det gör man ju inte. Annars händer det väl inget speciellt den här måndan.  

Kommentarer
Postat av: Alex

vad spännande! vart ska ni flytta? köpt nytt hus?

2009-01-12 @ 14:37:39
URL: http://blogg.alarsson.se
Postat av: Therese

Alex: Ja vi har köpt hus på landet. Flyttar runt den 1 mars. Ca 1 mil från där vi bor i dag...

2009-01-12 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0