Vuxen

Jag hittade denna listan hos Blondinbella. Jag tror jag är vuxen. :)


Man börjar att bli vuxen när:

[X] man har börjat använda  plastskyddet i mikron 
[  ] man diskuterar att priset på maten i butik har gått upp
[X] man har förstått värdet i att diska efter varje gång
[X] man har plötsligt börjat älska kakor och annat gott  till kaffet (te för min del)
[X] man har börjat titta på dukar och ljus när man shoppar
[X] man uppskattar lugnet på julafton - inte presenterna..
[X] man undrar vad pooke:a på facebook egentlligen är
[X] man har börjat tycka att string är obekvämt
[X] och vart man hittar strumpbyxor som håller in..
[X]  man börjar klaga på att folk ringer sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0