Snö, snö, snö

Jag kom verkligen i säng i tid i går, men tror ni att jag somnade? Nej inte alls. Låg och renoverade hela huset i huvudet innan jag till slut lyckades somna. Och då vaknade Love och ville ha mat... :) Annars har denna natt också varit bra. Det går åt rätt håll.

I dag skulle jag egentligen ha besökt min bästa vän S men eftersom det snöat konstant i ett dygn så känns det lite olustigt att ge sig ut på vägarna när man egentligen inte behöver. Så vi ställde in och hoppas på bättre tur nån annan dag framöver. Så i dag blir det till att bara vara hemma. En riktig långpromenad ska vi ta i alla fall. Måste upp till affären och handla lite inför helgen. 

Ja, helg ja. Är det inte sjukt va tiden går fort. Veckorna bara springer förbi. Jag förstår vad alla menar när de säger att Love snart är uppe och springer på benen. Det går verkligen fort.

Nu ska jag faktiskt äta lite frukost framför nyhetsmorgon. Vi är inte så förtjusta i att Love ska se på TV men nån gång då och då borde ju gå bra. TV tittande lär han få tillräckligt av när han blir äldre.

Ha en bra dag! Det ska jag ha i alla fall... Det är ju fredag! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får en bra dag! så får vi se till att ses nån annan dag när det blir lite bättre väder. Hoppas även helgen blir bra. Kram kram

2008-12-12 @ 09:40:11
Postat av: Aram

Jasså så du renoverar huset i huvudet..., Vi har en del gemensamt må du tro.., haha!

2008-12-15 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0