Snart är 2008 över

Det är ju sanslöst vad åren går fort. Tycker inte att det var länge sen jag skrev en liten årsredovisning av 2007. Dock skedde det i den förra bloggen och jag kommer inte ihåg adressen till den. Synd, hade varit lite kul att se vad jag skrev.

Kan väl inte annat än att konstatera att 2008 är det överlägset bästa året hittills i mitt liv. Självklart på grund av grisefisens ankomst. Men året började som gravid och det var nog den näst lyckligaste perioden i livet. Trivdes kanon med en kula på magen och allt var spännande inför det som skulle komma. Sen så kom han, våran älskade lilla prins. Tänk att man kan älska en annan person så mycket... Nu i slutet av 2008 har man äntligen fått lite rutiner i det nya livet och allt känns inte lika nytt som det gjorde i början. Dessutom har vi ju äntligen hittat oss ett hus som vi förhoppnigsvis ska trivas i.

Vi får helt enkelt hoppas att 2009 blir minst lika bra även om jag inte tror att det kommer någon lika hög topp som det gjorde den 8 juli 2008.

Bjuder på lite blandade bilder från året som gått.


Kommentarer
Postat av: Helena, ÖLKH :)

http://blogg.aftonbladet.se/15851

Haha, hade adressen sparad i min långa blogglista bland favoritlänkarna :P Förresten, jättekul att se bilder på Love, han är verkligen jättesöt!

2008-12-30 @ 17:13:50
Postat av: Therese

Tusen tack!

2008-12-30 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0