Pust

Dagen har varit ganska lugn och skön. Tog en långpromenad efter frukosten och därefter har vi hälsat på min mamma & Matte + svärföräldrarna. Sen vi kom hem vid 15.30 har vi hunnit städa, bakat lussebullar och julgodis, lagat/ätit middag, lekt med Love, gett Love kvällsmat och fixat kvällsbetyren. Och nu försöker Andreas få honom att sova. Inte det lättaste om man vill försöka få honom att somna på nåt annat sätt än i våra famnar. Han väger trots allt 8 kg nu så det börjar bli lite tungt att gå och vagga honom till sömns hela tiden. En dum vana också.... Allt har alltså gått i ett så nu är det dags för lite mys. Ska nog lägga mig i soffan. Risk för att man somnar med andra ord. Men vad gör det, i går la jag mig 20.30. Då är man ganska utvilad trots att lillprinsen ska upp i ottan.

Morgondagen är lugna gatan. Måste upp till blomaffären och handla en sista grej inför julafton och eventuellt ska jag göra en Janssons. Jag vill in till stan också och hitta nåt nytt att ha på mig - Andreas tycker jag är knäpp som frivilligt vill ge mig ut bland alla galna människor som letar julklappar i sista stund. Undrar vem som får ge sig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0