Prison Break

Just nu sitter Love i köket och äter Majs och Havre gröt. Han smågnäller lite mellan skedarna, inte konstigt med tanke på att han knappt sovit en blund i dag på dagen. Förhoppningsvis somnar han gott efter tandborstningen. Då ska vi passa på att titta på gårdagens avsnitt av Prison Break. Vad tycker ni om denna serie? Jag älskar den! Kan väl i och för sig tycka att den har varit lite dryg och borde ha slutat efter förra säsongen men samtidigt har ju manusskrivarna lyckats  hålla spänningen vid liv....

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hej vännen,

Nej, tyvärr, aldrig kollat på Prison Break men jag har hört att den ska vara bra så jag antar att jag har missat ngt :) Ha en bra dag, kram kram!

2008-12-10 @ 10:09:55
Postat av: Therese

Ja Stina! Där har du missat nåt...

2008-12-10 @ 10:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0