No food

Wii... I natt har jag inte ammat en gång. De senaste nätterna har jag märkt att Love enbart söker tröst genom att bli ammad och somnar ganska fort vid bröstet. Har i några dagar försökt att så långt det går att få bort amningen men har inte lyckats helt, föräns i natt. Han vaknade typ 100 gånger man vi har lyckats få honom att somna ändå. Skönt!

Om man blickar tillbaka en månad så har det hänt massor med Loves sovvanor. Då behövde han vaggas till sömns och sen fick vi försiktigt försiktigt lägga ner honom utan att han skulle vakna. Under nattens gång vaknade han stup i kvarten och ville äta. Sedan i söndags kväll har vi kunnat natta honom i sin säng och så har han somnat av sig själv. Sen har han ammat 1 gång per natt. Det går verkligen åt rätt håll.... Nästa mål blir att få honom att sova hela natten i sin säng. Som det är i dag sover han i sin säng fram tills vi går och lägger sig, då vaknar han och vill komma över till vår. Det är visserligen mysigt att ha honom mellan sig men om vi skulle få honom att sova i sin egen säng så skulle våran sömn bli betydligt bättre. Men jag ska verkligen inte klaga, det har som sagt var hänt massor. Och jag känner mig inte alls trött nu förtiden. Annat var det i början då vi fick sitta uppe dygnet runt och ha honom sovande på våra bröst. Det var tider det. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Grattis till dig o Andreas, då blir det väl riktigt mysigt ikväll då :)

Va roligt att höra att Love sover så bra nu på nätterna och att han klarat en natt utan mat nu. Det känns väl härligt?!



Gott Nytt År!



Kram Johanna, Kim o Albin

2008-12-31 @ 16:06:20
Postat av: Marlena

Gud vad skönt för er!!

Kram

2009-01-05 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0