Julafton

Det slog mig precis att det bara är en vecka kvar till julafton. Det är ju helt sjukt vad tiden går fort. Det känns som att jag säger det i vartenda inlägg här men jag tycker verkligen det. Så här fort gick aldrig tiden när man inte hade barn....

Vi är väl i stort sett klara med alla julklappar, lite lotter och så ska köpas och skickas till Andreas mormor & morfar. Och så ska ju julmaten inhandlas. Visserligen är det inte speciellt mycket som ska handlas trots att vi ska fira en del av julaftonen här. Vi har de senaste åren haft knyt på julafton och det känns helt rätt. Ingen slipper slita ihjäl sig på självaste julafton! I år är det också första julen som ska firas med hela familjen. Dagen ska som sagt spenderas hemma hos oss med min pappa, farmor och lille bror + Andreas familj. Kvällen spenderas sedan med min mamma, bonuspappa & mormor. Känns bra att kunna träffa alla även om det i framtiden säkert inte kommer att funka. Tur att julen har fler än en dag.

Nu ligger Love ute på trappen och sover så det är väl bäst att passa på att göra nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0