Jaha

Ja då var julen över då. Det är ju sanslöst vad fort det går. Man sliter som en galning och sen helt plötsligt är det över...

Det har i alla fall varit en bra jul. Firande här hemma på dagen med Andreas familj och min pappa, bror & farmor. Senare hos min mormor med mammas släkt. Det märktes ganska tydligt vem som var julens huvudperson. Love stal all uppmärksamhet, och alla julklappar i stort sett. Det var han värd tycker jag! Han fick massa fina och nödvändiga saker. Kläder, Tripp trapp stol, bilstol, fårskinnsfäll, leksaker, böcker och en massa andra prylar.
Jag och Andreas fick lite pengar så nu är tatueringen allt närmare. Eller de nya sängmöblerna....

I dag blir det auktion. Får se om det blir några fynd. Har tidigare under vintern gjort 2 fynd, kanske får ta och visa upp dom sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0