3:e advent

Om jag kände mig pigg och alert i går så kan jag väl inte riktigt påstå att jag gör detsamma i dag. När klockan var 4.30 tyckte Love att det var färdig sovat så efter lite mat och försök att natta om honom var det bara att kliva upp. Dessutom har han sovit dåligt i natt så vid 1-tiden var jag uppe och vaggade honom till sömns. Brukar piggna till efter en dusch men eftersom vi ska iväg till simhallen sen känns det bara onödigt att hoppa in i duschen nu. Ja ja, antara tt livet som småbarnsföräldrar är så här. Sova får man väl göra när man blir pensionär.

Annars då. Vi ska som sagt till simhallen i dag hela familjen. Det är mys tycker jag! Mormor och bonusmorfar Matte kommer på besök. Det är väl det som vi har inplanerat i dag!

Ha en mysig tredje advent!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oppsidaysy vad tidigt. Men när du blir gammal får du sova hur länge du vill, men då gör du det inte iaf ;o)

2008-12-14 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0